خبرگزاری کار ایران

تلاش برای برگزاری انتخاباتی عادلانه در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۵۳۰

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: پیشگیری و برخورد قاطع با تخلفات در انتخابات، زمینه ساز تحقق انتخابات پرشور و مردمی است.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین صادقی، در این نشست با تشریح ماموریت‌های شورای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در ماده‌ی ۱۷ قانون انتخابات، گفت: نقش آفرینی کارشناسانه‌ی اعضا ستاد می‌تواند از بروز هرگونه تخلف در روند برگزاری انتخابات پیش رو جلوگیری کرده و اعتماد عمومی را در جامعه برای خلق حماسه ایی ماندگار و شکل گیری مجلسی انقلابی و کارآمد بیشتر کند.

رئیس کل دادگستری گیلان همچنین اضافه کرد: برای برگزاری انتخاباتی پرشور و عادلانه با تمام توان و ظرفیت تلاش خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه ارتکاب جرمی، سلامت انتخابات را خدشه دار می‌کند، گفت: پیشگیری از تخلف از اولویت‌هایی است که امسال بیش از انتخابات گذشته مورد توجه شورای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی گیلان قرار دارد و روند رسیدگی به تخلفات هم با سرعت و دقت هرچه تمام‌تر بررسی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی با اشاره به لزوم شکل گیری شعبه‌های ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی استان، افزود: این شعبه‌ها باید آگاهانه، جهادی و انقلابی با تخلفات انتخاباتی برخورد کنند تا زمینه‌ی تحقق عدالت و توازن فرصت‌ها برای نامزد‌های مختلف انتخاباتی مهیا شود.

وی با تاکید قاطع بر اینکه اعضای شورای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی از هیچ نامزد انتخاباتی حمایت نمی‌کنند، اضافه کرد: بیطرفی، عدالت محوری و برخورد با هر گونه بی عدالتی از اولویت‌هایی است که این شورا برای تحقق عینی ماده‌ی ۷ قانون انتخابات باید انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز