خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد؛

بهره برداری ۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۱ میلیارد تومانی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۵۷۱

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از بهره برداری ۴ پروژه عمرانی با اعتباری حدود ۳۱ میلیارد تومان در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، جهانبخش آرمان در مراسم افتتاحیه ورزشگاه عزت و پیشرفت که در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: استان گیلان مهد استعدادهای درخشان، فرهیختگان، قهرمانان و همچنین سرزمین ۸ هزار شهید والامقام است که ۳۶۰ شهید ورزشکار و قهرمان را نیز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب کرده است.

وی با اشاره به افتخارآفرینی گیلانی‌ها در میادین ورزشی افزود: قهرمانان خوشنامی در رشته‌های مختلف ورزشی چه به صورت تیمی و چه انفرادی از گیلان داریم که برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کرده‌اند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به کسب مدال توسط ورزشکاران گیلانی در مسابقات آسیایی هانگژو چین بیان کرد: در حوزه ورزش قهرمانی ۸ مدال خوشرنگ حاصل تلاش ورزشکاران و قهرمانان گیلانی برای کشور و استان بوده است.

آرمان ادامه داد: یک مدال طلا، دو نقره و ۵ برنز توسط قهرمانان این استان برای کشورمان به ارمغان آورده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم تقویت و توسعه زیر ساخت‌های ورزشی گیلان، افزود: طی یک سال گذشته زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی مختلف در سطح استان به بهره برداری رسیده است، ۵۴ سالن غیر قابل استفاده مورد بازسازی و تجهیز قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از بهره برداری ۴ پروژه عمرانی با اعتباری حدود ۳۱ میلیارد تومان در این استان خبر داد و اضافه کرد: بهره برداری از دو زمین چمن مصنوعی در مجموعه ورزشگاه سردار جنگل رشت، زمین چمن مصنوعی در رحیم آباد رودسر و دیوار صخره نوردی در مجموعه یادگار امام (ره) رشت به بهره برداری رسید که تمامی این موارد از دستاوردهای دولت مردمی و انقلابی سیزدهم و با عنایت ویژه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به ثمر رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز