خبرگزاری کار ایران

در پی اقدام ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی،

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه گیلان بیانیه‌ای صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۸۳۲

مدیریت حوزه علمیه گیلان، ضمن محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم غزه اعلام کرد، مدارس این حوزه امروز تعطیل است.

به گزارش ایلنا از رشت، در پی اقدام جنایتکارانه رژیم کودک کش صهیونیستی و قتل عام بیماران بیمارستان المعمدانی در غزه، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گیلان بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از متن این بیانیه آمده است:

حوادث اخیر فلسطین صحنه‌های غرورآفرین و غم باری را توأمان به نمایش گذاشت ؛ در یک سو حماسه جبهه حق با دستان خالی و جانفشانی برای تحقق حاکمیت عدالت و آزادی جلوه‌های بی نظیری از ایثار و جهاد را پیش چشم وجدان‌های بیدار قرار داد و در سوی دیگر فرزند شیطان بزرگ، شنیع‌ترین فجایعی که می‌شود تصور کرد با کشتن زنان، مردان و بویژه کودکان به نمایش گذاشت؛ تاسف بار این که قلدرمآبان و زورمداران عالم، بجای اقدام برای جلوگیری از تشدید این اتفاقات ناخوشایند به حمایت همه جانبه از یک رژیم کودک کش روی آوردند؛ در این شرایط حساس بعون الله و استعانت از فقره بر فرد فرد مسلمین و مومنین فرض است که با هرآن چه در توان دارند به حمایت از برادران دینی بپردازند.

همچنین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه گیلان اعلام کرد با توجه به اعلان عزای عمومی از سوی دولت، مدارس حوزه علمیه گیلان امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ تعطیل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز