خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج رسانه گیلان:

دبیرخانه جشنواره ملی «حریم رسالت» در گیلان مستقر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۲۵۵

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از استقرار دبیرخانه جشنواره ملی «حریم رسالت» در استان خبر داد و گفت: گیلان در بخش‌های مختلف رسانه‌ای بویژه در حوزه بانوان حرف برای گفتن دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ مهدی پارسا امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: جشنواره ملی حریم رسالت ویژه بانوان خبرنگار به میزبانی گیلان برگزار می‌شود.

وی از استقرار دبیرخانه جشنواره ملی حریم رسالت در گیلان خبر داد و افزود: گیلان در بخش‌های مختلف رسانه‌ای بویژه در حوزه بانوان حرف برای گفتن دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه این جشنواره با هدف نشان دادن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است، گفت: بانوان خبرنگار و فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی می‌توانند آثار خود را در موضوعات مختلفی که در جشنواره مطرح شده تولید کنند و به جشنواره ارسال کنند.

پارسا با اشاره به جزئیات بیشتر جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت، اضافه کرد: این جشنواره در ۱۰ محور در قالب‌های مختلف مانند تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، عکس، فیلم، پادکست، انیمیشن، موشن و اینفوگرافیک برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره ۲۸ آبان و همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها در رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز