خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان تاکید کرد؛

لزوم استفاده از گروه‌های مردمی در اجرای برنامه‌های سواحل

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۰۱۷

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به رونق بخشی برنامه‌های فرهنگی در سواحل گفت: از گروه‌های مردمی و جهادی فرهنگی و هنری در اجرای برنامه‌های سواحل استقبال می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدمهدی نیازمند در نشست ساماندهی سواحل در خمام اظهار کرد: ایمن بخشی سواحل گیلان بسیار اهمیت داشته و در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سواحل گیلان، افزود: نگاه فرهنگی به سواحل گیلان به دلیل حضور پرشور مسافران و گردشگران به این استان بسیار اهمیت دارد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به برگزاری مستمر ستاد ساماندهی سواحل در استان، بیان کرد: آسیب شناسی و واکاوی ضعف‌های سال‌های گذشته و برنامه ریزی برای برطرف کردن این نقاط ضعف در دستور کار قرار گرفت.

نیازمند با اشاره به چالش‌های اعتباری در سال‌های گذشته بیان کرد: برای پرداخت دستمزد ناجیان غریق در استان تأمین اعتبار شده است.

وی از پرداخت مطالبات ناجیان غریق گیلان خبر داد و افزود: مطالبات و معوقات حقوقی سال‌های گذشته ناجیان همراه با حقوق تیرماه، پرداخت می‌شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان از فعالیت ۵۶۰ مراقبین ساحل در استان خبر داد و بیان کرد: این تعداد مراقبین سواحل در طرح سالم سازی و نقاط پرخطر در گیلان پای کار خواهند بود.

نیازمند با بیان اینکه همیاران پلیس به کمک ناجیان غریق می آیند، گفت: ۲۰۰ همیار پلیس در نظم بخشی در اجرای طرح سالم سازی سواحل حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به رونق بخشی برنامه‌های فرهنگی در سواحل، افزود: گروه‌های مردمی و جهادی فرهنگی و هنری در اجرای برنامه‌ها در سواحل استقبال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز