خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت:

دهیاران نقش مهمی در شکوفایی ظرفیت‌های روستایی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۷۶۶

فرماندار شفت با اشاره به مسئولیت مهم دهیاران در توسعه روستاها گفت: دهیاران نقش مهمی در شکوفایی ظرفیت‌های روستایی ایفا می‌کنند.

به گزارش ایلنا از شفت، مهدی نقدی امروز در همایش دهیاران شهرستان شفت ضمن تبریک روز دهیاری و شهرداری‌ها اظهار کرد: دهیاران حاصل انتخاب درست منتخبین مردم در شوراهای اسلامی در روستاها هستند که آنچه در روستاها صورت می‌گیرد ماحصل تلاش دهیاران و همراهی اعضای شورای روستا با هماهنگی بخشداران است.

فرماندار شفت با بیان اینکه فلسفه کار دهیاران در راستای تولید و ارائه خدمات در روستاست افزود: دهیاران باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه محور بودن روستا استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه دهیاران به عنوان نماینده دولت در تولید گرایی روستا تلاش کنند، اضافه کرد: دهیارانی که از ظرفیت‌های روستا در راستای تولید و محرومیت زدایی استفاده کنند حمایت خواهند شد.

وی خدمتگزاری و نوکری مردم در روستا را یک افتخار بزرگ برای دهیاران و مسئولان دانست و گفت: دهیاران با ایجاد اعتماد متقابل و تعامل با مردم روحیه همکاری و مشارکت پذیری دوران جنگ را دوباره تکرار کنند.

فرماندار شفت بر ارتباط مستمر دهیاران با دستگاه‌های دولتی و مطالبه گری در راستای توسعه روستا تاکید کرد و ادامه داد: دهیاران با پرهیز از چالش‌ها و فرصت سوزی و با مسئولیت پذیری و استفاده از همه توان خود و ظرفیت‌های موجود تلاش کنند تا مسیر توسعه و پیشرفت روستاها هموار شود.

نقدی عملکرد دهیاران سطح شهرستان که با کمترین امکانات در حال خدمت رسانی به روستاییان هستند را قابل تقدیر دانست و افزود: دهیاران به صورت مداوم و همیشگی با مشکلات و کمبودها مواجه و همیشه باید پاسخگوی نیازها و درخواست‌های مردم باشند و از این حیث باید قدردان عملکرد آنان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه دهیاران با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز، تخریب، تصرف و تغییرکاربری‌های غیرمجاز در حریم جاده و رودخانه به جد برخورد کنند، گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان انتظار می‌رود دهیاران برنامه ریزی ویژه برای تعطیلات تابستان پیش رو صورت دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز