خبرگزاری کار ایران

نشست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مسئولان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۴۹۹

نشست سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مسئولان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان، در دفتر این معاونت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست مصطفی گل‌شکن، سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با محمدرضا نجفی شعاع، مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان در دفتر معاونت توسعه دانشگاه، برگزار شد.

گل‌شکن در ابتدا ضمن بررسی مسائل مربوط به امور رفاهی کارکنان و نحوه همکاری دوجانبه‌ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: اولویت دانشگاه علوم پزشکی گیلان به عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های استان با داشتن ۱۸۰۰۰ نفر پرسنل، ارائه بهترین خدمات رفاهی به نیروهای خود است.
 
وی تصریح کرد: در مرحله نخست، پس از بررسی فنی و کارشناسی طرح‌های ارائه شده به دانشگاه و عقد تفاهم‌نامه، آشنایی کارکنان با گستردگی ارائه خدمات رفاهی بانک می‌باشد و طرح کالا کارت بانک قرض‌الحسنه، در این خصوص بسیار مثمر ثمر است.
 
در پایان محمدرضا نجفی شعاع- مدیر شعب این بانک قرض‌الحسنه نیز مطالبی در خصوص انواع طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جهت ارائه خدمات رفاهی به دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ارائه کرد.
 
در این نشست، مدیران معاونت توسعه مدیریت، منابع وبرنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز