خبرگزاری کار ایران

دیدار اعضای شورای روابط عمومی های استان با معاون استاندار گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۵۷۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در سال منتهی به انتخابات مجلس وخبرگان رهبری گفت: استکبار سعی دارد در سال منتهی به انتخابات مردم را از شرایط جامعه دلسرد کند و به این منظور شروع به جنگ‌ ترکیبی و روانی کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، اعضای شورای روابط عمومی استان گیلان با  بهروز جلائی معاون سیاسی، امنیتی،اجتماعی استانداری گیلان دیدار کردند و معاون سیاسی استاندار  با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید نیازهای خود را از طریق روابط عمومی‌ های احصاء کنند،اظهار کرد:  جنگ کنونی  در جهان جنگ روایت‌ها و رسانه‌ای است و در این جنگ روابط عمومی ها نقش بسیار مهم ، سازنده ، خنثی کننده و تاثیر گذاری دارند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به نقش روابط عمومی ها در اسناد بالادستی افزود: هیچ اقدامی بدون حضور روابط عمومی و رسانه، آن‌طور که باید در جامعه بازگو نمی‌شود که این امر حاکی از نقش مهم روابط عمومی‌ها در کشور می‌باشد.

محمد بینا واجارگاهی  معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه شورای روابط عمومی  استان  گیلان در سال جدید با یک وحدت رویه بیش از پیش در پی ایفای نقش خود در جامعه هستند، اظهار کرد: روابط عمومی ها به نوعی امین مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند که در صورت ایفای درست نقش خود و شاساندن این جایگاه برجسته  تاثیر زیادی در ایجاد آرامش در جامعه خواهند داشت.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز