خبرگزاری کار ایران

لزوم تقویت زیرساخت های ورزشی شفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۰۵۱

فرماندار شفت بر لزوم تقویت زیرساخت های ورزشی این شهرستان تاکید کرد و گفت: شفت ظرفیت‌های فراوانی در حوزه ورزش دارد که باید احیا و زیرساخت‌های موجود در این حوزه تقویت شود.

به گزارش ایلنا از شفت، مهدی نقدی در جلسه نشست با هیئت‌های ورزشی شهرستان شفت اظهار کرد: ورزش سد مستحکم در مقابل آسیب‌های اجتماعی است و تحرک جمعی از مؤلفه‌های اصلی در حفظ و بهبود سلامت است.

وی به ظرفیت‌های ورزشی بسیار خوب در شهرستان شفت اشاره کرد و افزود: شهرستان شفت سرشار از منابع انسانی و استعدادهای پرتوان در بخش ورزش است که باید این ظرفیت‌ها و استعدادها در مسیر درست مورد بهره برداری قرار گیرند.

فرماندار شفت تصریح کرد: هیأت‌های ورزشی در خط مقدم رسیدگی به مشکلات، تقویت ورزشی و سالم سازی قوای جسمانی نسل جوان هستند.

وی ادامه داد: ورزش مهمترین عامل ایجاد نشاط و شادابی است و با نهادینه شدن میان خانواده‌ها و جامعه موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نقدی با بیان اینکه اماکن ورزشی شهرستان دچار مشکلات زیرساختی است، افزود: راه اندازی و رفع مشکلات ورزشی می‌تواند تحولات بزرگی برای جوانان این منطقه ایجاد کند.

فرماندار شفت بیان کرد: مدیریت شهرستان از هیچ تلاشی در زمینه بهبود و توسعه ورزش در مسیر افزایش کمی و کیفی زیرساخت‌های ورزشی کوتاهی نخواهد کرد.

وی با تأکید بر اهمیت و توسعه ورزش در شهرستان گفت: جوانان شایسته ورزشی این شهرستان سرمایه‌های شفت به شمار می‌روند و بر همین اساس در نظر داریم با مشارکت و دعوت از خیرین طرح نیمه تمام در حوزه‌های مختلف از جمله پروژه‌های ورزشی تکمیل و راه اندازی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز