خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایش آثار هنرمند طراح گرافیک اردبیلی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۴۹۸

گزیده‌ای از آثار طراحی پوستر سیدمهدی موسوی از تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به مدت سه روز به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش ایلنا از رشت،به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی گرافیک گزیده‌ای از آثار طراحی پوستر سیدمهدی موسوی از هنرمندان شاخص رشته طراحی گرافیک شمال غرب کشور به دعوت موسسه فرهنگی و هنری ایماژ گیلان از تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به مدت سه روز در گالری این مرکز هنری به نمایش درخواهد آمد.

سیدمهدی موسوی، هنرمند طراح گرافیک اردبیلی تاکنون موفق به کسب عناوین معتبری در حطیه‌ی هنر گرافیک در سطح ملی و بین المللی شده است که از آن جمله کسب مقام اول فستیوال طراحی گرافیک اکراین در سال ۲۰۱۲ و کسب جایزه بزرگ جهانی پوستر تایوان در سال ۲۰۱۴ است.

 همچنین آثار این هنرمند طراح گرافیک در بیش از دویست نمایشگاه بین المللی در قالب رویدادهای هنری رقابتی و نیز به عنوان هنرمند مدعو در کشورهای  مختلف به نمایش درآمده و در بیش از ده رویداد و جشنواره داخلی و خارجی به عنوان داور حضور داشته است.

سیدمهدی موسوی، متولد اسفند ۱۳۶۳ در اردبیل، دانش آموخته‌ کارشناسی ارشد پژوهش هنر، مدرس دوره‌های طراحی گرافیک و تایپوگرافی، عضو افتخاری موسسه توسعه هنرهای معاصر ایران است.

آیین گشایش این نمایشگاه ساعت: ۱۷ عصر روز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در گالری ایماژ واقع در خیابان مطهری رشت، کوچه‌ی مطهر است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز