خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبر داد؛

بهره‌برداری از ۳۳ طرح با صرف اعتباری بالغ 18 میلیارد و 500 میلیون تومان در کوچصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۶۱۲

فرماندار رشت با بیان اینکه در ادامه خدمات جهادی بیش از ۴ دهه‌ای نظام اسلامی، دولت سیزدهم مصمم به گسترش و بهبود زیرساخت ها، رفع محرومیت‌ها، ریشه کنی فقر، کاهش بیکاری و افزایش رفاه خانواده می‌باشد؛ گفت: امروز در بخش کوچصفهان شاهد بهره برداری از۳۳ طرح در زمینه‌های گوناگون و با صرف اعتباری بالغ 18 میلیارد و 500 میلیون تومان خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا امام پناهی گفت: امروز به میمنت آغاز ۴۵ امین بهار انقلاب اسلامی و با تلاش شبانه‌روزی و جهادی مسئولین خادم مردم در دستگاه‌های مختلف، ۳۳ طرح در حوزه های گوناگون انرژی، عمران شهری و روستایی و با صرف هزینه ای در حدود 18 میلیارد و 500 میلیون تومان بهره برداری و تقدیم مردم کوچصفهان خواهد شد.

فرماندار رشت همچنین در مراسم افتتاح پروژه های عمران شهری که به همت شهرداری لولمان به مرحله بهره برداری رسیده و با اشاره به اینکه مردم پشتوانه قابل اتکاء نظام در حل مسائل بوده و هستند، گفت: ناتوانی دشمنان در سد راه پیشرفت و توسعه ایران اسلامی به سبب حمایت های متعهدانه مردم از نظام اسلامی بوده و ارائه خدمت بی منت به مردم از تکالیف حتمی کارگزاران دولت سیزدهم می باشد.

در راستای تکریم عملی خانواده های شهدا و از میان طرح های آماده افتتاح در حوزه بخشداری کوچصفهان، پروژه آسفالت معابر روستای فشتم به دست مادر ارجمند شهید والامقام سید ابراهیم حسینی و همچنین با هدف سپاسگزاری از مدافعان امنیت، بهره برداری از پروژه متمرکز حوزه انرژی به دست یکی از پرسنل غیور نیروی انتظامی صورت گرفت.

نماینده عالی دولت در مرکز استان در پایان حضور در بخش کوچصفهان، از پروژه‌های در حال انجام شهرداری کوچصفهان بازدید و به پیشرفت بر اساس زمان‌بندی پروژه ها تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز