خبرگزاری کار ایران

با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان صورت گرفت؛

آغاز اجرای عملیات آبرسانی به ۶۲ روستای املش/ بهره‌مندی ۱۰ هزار مشترک از اجرای این پروژه

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۳۶۵

مشاور مدیرعامل آب و فاضلاب گیلان و نماینده مجری طرح محرومیت‌زدایی آبرسانی استان گیلان از آغاز اجرای عملیات آبرسانی به ۶۲ روستای شهرستان املش خبر داد.

به گزارش ایلنا از املش آریا جهانگیری  و نماینده مجری طرح محرومیت‌زدایی آبرسانی استان گیلان از آغاز اجرای عملیات آبرسانی به ۶۲ روستای شهرستان املش خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: با حضور فرماندار و امام جمعه املش مراسم کلنگ زنی و اجرای عملیات بهره برداری از خط انتقال آب شرب روستای حسین آباد خرشتم (کمربندی شهر املش) و خط انتقال مخزن این روستا طی هفته گذشته آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه با هدف رفع مشکلات آبرسانی، طرح جهاد آبرسانی در ۷۱۱ روستای گیلان با اعتباری بالغ برهزار و ۸۲۷ میلیارد تومان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال اجرا می‌باشد، افزود: از این میزان اعتبار، ۱۱۰ میلیارد تومان جهت آبرسانی به ۶۲ روستای املش اختصاص یافته است.

جهانگیری بیان داشت: اجرای پروژه خط انتقال آب شرب به طول ۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در ۳ محور چهارراه تابستان‌نشین به چهارراه کیازنیک، چهارراه تابستان‌نشین به چهارراه حاجی آباد و چهارراه تابستان‌نشین به سایت آبرسانی حسین آباد خرشتم آغاز شد.

وی؛ جمعیت بهره‌مند از اجرای این پروژه را ۱۰ هزار مشترک شهر املش و روستاهای تحت پوشش مجتمع آبرسانی حسین آباد خرشتم اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز