خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان:

نیمی از مصرف برق در تابستان، مربوط به وسایل سرمایشی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۶۹۳

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با شروع فصل تابستان و روزهای گرم سال، شاهد افزایش مصرف انرژی برق هستیم

به گزارش ایلنا از رشت، بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با شروع فصل تابستان و روزهای گرم سال، شاهد افزایش مصرف انرژی برق هستیم که ضرورت مباحث مدیریت مصرف و استفاده بهینه از برق بیش از پیش احساس می شود.

وی افزود: در فصول سرد سال مصرف برق استان حدود 900 مگاوات است که این مقدار در روزهای گرم سال به حدود2000 مگاوات افزایش پیدا می کند.

داراب زاده گفت: در حقیقت در روزهای اوج مصرف برق، بیش از نیمی از مصرف برق مربوط به وسایل سرمایشی است که با مدیریت کردن این وسایل، با موفقیت می توان از پیک بار عبور کرد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: برای تابستان پیش رو 8 پروژه افزایش ظرفیت در شهرها و نقاط مختلف استان اجرایی خواهد شدکه این پروژه ها به پایداری شبکه و افزایش ضریب اطمینان شبکه کمک شایانی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: اجرای این پروژه ها تنها زمانی اثربخش خواهد بود که مردم شریف استان نیز در استفاده بهینه از انرژی برق کوشا باشند. در واقع با همکاری، همیاری، همدلی و تعامل بین خدمتگزارن صنعت برق و مردم فهیم استان، می توان از روزهای اوج مصرف برق به راحتی و با موفقیت عبور کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز