خبرگزاری کار ایران

بررسی پروژه‌های منطقه دو با حضور شهردار رشت ؛

ضرورت تکمیل پروژه بهسازی بازار بزرگ رشت / سرعت بخشی به روند مرمت و احیای بناهای تاریخی محدوده بافت مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۱۹۴

بررسی پروژه‌های منطقه دو شهرداری نظیر پروژه بهسازی بازار بزرگ و مرمت بناهای تاریخی محدوده بافت مرکزی در جلسه‌ای با حضور شهردار رشت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت،جلسه بررسی پروژه‌های منطقه دو شهرداری رشت با حضور سید امیر حسین علوی شهردار رشت، بهارمست معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مدیر و معاونین منطقه برگزار شد.

سید امیر حسین علوی شهردار رشت در این جلسه با تاکید بر اهمیت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام سال گذشته اظهار داشت: باید از شرایط جوی مناسب در شش ماه اول سال برای اجرا و نهایی کردن پروژه‌های عمرانی شهرداری رشت نهایت بهره را ببریم.

شهردار رشت با تاکید بر اهمیت تکمیل پروژه بهسازی بازار بزرگ رشت بیان داشت: بازار رشت به عنوان قطب اقتصادی استان از نقاط استراتژیک رشت محسوب می‌شود و تکمیل پروژه بهسازی بازار بزرگ رشت همواره جزو مطالبات اساسی اصناف و بازاریان بوده است.

علوی در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای شناسایی املاکی جهت احداث پارکینگ و سرویس بهداشتی در محدوده بافت مرکزی رشت تصریح کرد: تسریع در روند برنامه‌ریزی جهت مرمت و احیای بناهای تاریخی محدوده بافت مرکزی رشت نظیر ساختمان آذربانی، مسافرخانه فرد و چاپ زربافی در اولویت کاری منطقه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز