خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان خبر داد؛

تخریب ویلای ۴۰ میلیارد تومانی در ییلاقات ماسال / بازداشت اعضای باند ۳ نفره ارتشا

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۳۵۹

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از تخریب ویلای ۲۵۴ متری در ییلاقات ماسال با دستور قضایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ماسال، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان امروز در حاشیه تخریب این ویلا در روستای ورمیه ماسال گفت: با دستگیری باند ارتشا کارکنان یکی از ادارات، بعد از انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد فردی غیربومی در روستای ورمیه ماسال ۲ هزار و ۸۲۴ متر مربع از زمین‌های منابع طبیعی را تصرف کرد و در آن یک ویلای دوبلکس با زیربنای ۲۵۴ متری ساخت.

احمد آقایی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این ویلای ییلاقی را بیش از ۴۰ میلیارد تومان برآورد کرده اند افزود: اعضای باند ۳ نفره ارتشا یکی از ادارات دولتی که در این تصرف غیرقانونی دخیل بودند به دلیل فساد اداری با قرار تامین کیفری در بازداشت موقت هستند و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد.

وی افزود: حکم قطعی تخریب و قلع و قمع این ملک صادر و امروز هم اجرا شد.

متصرف در این زمین علاوه بر ساخت بنای دوبلکسی ۲۵۴ متری، یک زمین والیبال و چمن مصنوعی، استخر شنا و دروازه‌ای به سمت جنگل‌های منابع طبیعی ساخته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز