خبرگزاری کار ایران

درخواست اعمال قانون برای رانندگان با محموله‌های کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۶۹۷

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت :چون در مرز بیله سوار و جلفا تست کرونا انجام نمی‌شود رانندگان از این مسیر وارد آستارا و سپس شهر‌های دیگر می‌شوند.

به گزارش ایلنا از رشت،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در ستاد استانی کرونا گفت: چون در مرز بیله سوار و جلفا تست کرونا انجام نمی‌شود رانندگان از این مسیر وارد آستارا و سپس شهر‌های دیگر می‌شوند.

آبتین حیدرزاده گفت: این در حالی است که در مرز آستارا هم تست کرونا و هم واکسیناسیون انجام می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از رییس پلیس راهور گیلان خواست تا با اعمال قانون، این رانندگان بیشتر از ۷۲ ساعت اجازه تردد در استان نداشته باشند و درصورت نیاز به تردد ساعات بیشتر، حتما بعد از ۷۲ ساعت تست کرونا انجام دهند.

 آبتین حیدرزاده افزود: از هفته گذشته سامانه ماسک این امکان را فراهم کرده که افراد با شناسه کارت ملی می‌توانند از وضعیت واکسیناسیون خود مطلع شوند و اگر در ورودی شهر‌ها از این سامانه برای اعتبار سنجی واکسیناسیون افراد استفاده شود تاثیر زیادی در سلامت افراد خواهد داشت.

وی گفت: اگر هم در این سامانه مشخص شد کسی واکسن نزده در ورودی شهر‌ها واکسیناسیون انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز