خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت تأکید کرد؛

کمبود نیروی انسانی در مراکز درمانی گیلان/ توزیع عادلانه ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۸۸۳

وزیر بهداشت با اشاره به کمبود نیروی انسانی در مراکز درمانی استان گیلان گفت: باید نحوه توزیع نیروی انسانی در مراکز درمانی استان به درستی مدیریت شود.

به گزارش ایلنا ازصومعه سرا، بهرام عین اللهی پیش از ظهر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل با اشاره به پیشتازی گیلان در حوزه واکسیناسیون کرونا، گفت: با مشارکت و تلاش همه جانبه در گیلان، روند واکسیناسیون کرونا در استان مطلوب است.

وزیر بهداشت با اشاره به خصلت نیکوکاری مردم گیلان و مشارکت آنها در کارهای عام المنفعه، بیان کرد: باید از این ظرفیت عظیم برای توسعه همه جانبه استان گیلان بهره گرفت.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در مراکز درمانی استان گیلان، تصریح کرد: باید نحوه توزیع نیروی انسانی در مراکز درمانی استان به درستی مدیریت شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به کمبود تجهیزات پزشکی در گیلان، افزود: این مشکل با تخصیص تجهیزات کافی به ویژه برای مناطق صعب العبور قابل حل است.

عین اللهی با تاکید بر تقویت نظام شبکه و خانه‌های بهداشت در گیلان، بیان کرد: زیبنده نیست که در برخی از روستاهای گیلان خانه بهداشت وجود نداشته باشد لذا این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز