خبرگزاری کار ایران

اجرای سیستم مدیریت انرژی با هدف مدیریت مصرف و استفاده بهینه از منابع انرژی در برق منطقه ای گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۹۰۱

مدیر دفتر خدمات مشترکان و مدیریت مصرف و وصول درآمد برق منطقه ای گیلان گفت: سیستم مدیریت انرژی با هدف مدیریت مصرف و استفاده بهینه از منابع انرژی در برق منطقه ای گیلان اجرایی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سهیل طاهری، مدیر دفتر خدمات مشترکا   ن و مدیریت مصرف و وصول درآمد برق منطقه ای گیلان در خصوص استقرار سیستم مدیریت انرژی ISO50001:2018 گفت: با استقرار این سیستم که با هدف مدیریت مصرف و استفاده بهینه از منابع انرژی انجام گردید، شاهد عملکرد و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه بودیم که از اهم آنها می توان به ممیزی و دریافت گواهی نامه استقرار سیستم مدیریت انرژی ISO50001:2018 و ممیزی از موتورخانه و دریافت گواهی نامه ISIRI16000 اشاره کرد.

وی افزود: تشکیل کمیته مدیریت سبز، تعیین مسئول انرژی در معاونت ها و دفاتر مستقل، بروزرسانی خط مشی شرکت و در نظر گرفتن مباحث مرتبط با مدیریت مصرف، توجه ویژه در هنگام خرید تجهیزات مصرف کننده انرژی (مانند برچسب انرژی، کم مصرف بودن و ... )، انجام کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری در موتورخانه و تعیین دوره های عمومی و تخصصی در حوزه انرژی برای افراد تاثیر گذار در حوزه انرژی در شرکت و دردست اقدام بودن پروژه کنترل  بار سرمایشی را از جمله دیگر اهم اقدامات این شرکت در خصوص استقرار سیستم مدیریت انرژی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز