خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۰۳۰

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی،علی اوسط اکبری مقدم از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی بازدید کرده و در غرفه جهاد دانشگاهی استان گیلان حضور پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در دیدار با حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور و  فریبرز جمالزاد فلاح رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان در ارتباط با سازوکارهای بهره برداری از توانمندی ها و ظرفیت های متنوع دو طرف به ویژه در زمینه صادرات تولیدات دانش بنیان مجموعه جهاد دانشگاه استان باهمکاری این سازمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این نشست طرفین با استقبال از پیشنهاد توسعه همکاری‌های فی مابین خواستار توجه به مقولات تجاری سازی و کمک به بازاریابی محصولات تولید جهاد دانشگاهی گیلان و کشور از طریق منطقه آزاد انزلی در بازارهای اوراسیا و حوزه دریای خزر شدند.

 نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰ با هدف عرضه پیشرفت های صورت گرفته این نهاد در حوزه‌ پژوهش و فناوری،فرهنگ، آموزش و کارآفرینی و تجاری‌سازی و اقتصاد دانش‌بنیان با شعار باور توان ملی، مدیریت جهادی، نوآوری؛ از پنجم تا نهم دی‌ماه در بوستان گفت و گو تهران و با حضور مراکز جهاد دانشگاهی کشور در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز