خبرگزاری کار ایران

استاندار :

فعال‌سازی میدان نفت و گاز شمال کشور را با جدیت دنبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۱۴۹

استاندار گیلان گفت: با برقراری هماهنگی‌های بین دستگاهی در استان، فعال‌سازی میدان نفت و گاز گیلان را با جدیت دنبال می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از  رشت، اسدالله عباسی در دیدار مدیرعامل شرکت نفت خزر، با اشاره به سابقه نزدیک به دو دهه‌ای از کشف میدان نفت و گاز در شرق استان، اظهار داشت: فعال شدن مخازن نفت و گاز شمال کشور و گیلان، از آرزوهای ماست و در زمان رأی اعتماد دولت به اینجانب به عنوان استاندار، این موضوع را مطرح کردم.

وی ادامه داد: طی هشت سال گذشته مسئولان مربوطه هیچ اهتمام و اعتقادی به پیگیری فعال سازی مخازن نفت و گاز در این منطقه نداشته‌اند که تأسف انگیز است‌.

استاندار گیلان عزم و اراده دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهوری در توسعه کشور را یادآور شد و گفت: ما نیز در استان، از این امر استقبال کرده و برای برقراری هماهنگی های لازم بین دستگاه‌ها، پای کار ایستاده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای فعال شدن میدان نفت و گاز استان، انگیزه و اراده کامل دارم چراکه به ثمر رسیدن آن، اهمیت زیادی دارد.

 عباسی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان را مکلف کرد که در جهت انجام هماهنگی های بین دستگاهی در استان، اقدامات لازم را صورت دهد.

مراد کمالی مدیرعامل شرکت نفت خزر نیز در این دیدار، با اشاره به گزارش های ارائه شده به وزیر نفت و استقبال مهندس اوجی از فعال شدن مخازن انرژی شمال کشور بیان داشت: در دولت سیزدهم، رویکرد استفاده از ظرفیت های داخلی با جدیت دنبال می شود.

وی ادامه داد: در خصوص مخازن نفت و گاز شمال کشور، پژوهش‌هایی توسط مؤسسات داخلی و بین المللی، انجام شده و در حوزه مطالعاتی، اقدامات کافی صورت گرفته است‌.

کمالی با تصریح اینکه برای به ثمر نشستن مطالعات، برنامه های کوتاه و بلندمدت مدنظر داریم، گفت: به صورت جهادی، این ظرفیت را که موجب افتخار و اقتدار کشورمان و مردم شریف شمال ایران عزیز است، فعال می‌سازیم.

وی با قدردانی و اظهار خرسندی از رویکرد استاندار گیلان در حمایت از فعال سازی مخازن انرژی، همکاری های استانی را در شتاب بخشی انجام کار، موثر عنوان کرد.

در ادامه این نشست؛ معاونان شرکت نفت خزر نیز گزارش‌های تخصصی از مطالعات انجام شده درباره میدان نفت و گاز گیلان ارائه کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز