خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج اساتید گیلان مطرح کرد؛

غفلت از فعالیت های پژوهشی با موضوع «میرزا کوچک»

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۰۹۵

رئیس بسیج اساتید گیلان با اشاره به غفلت در زمینه انجام فعالیت های پژوهشی با موضوع میرزا، گفت: یک مستند علمی درباره «نهضت جنگل» توسط بسیج اساتید گیلان ساخته می شود.

به گزارش ایلنا از رشت،کیوان میرزایی امروز در مراسم پاسداشت یکصدمین سالگرد «میرزا کوچک جنگلی و قیام نهضت جنگل» با تاکید بر ضرورت بررسی نهضت میرزا به طور علمی و دقیق، گفت: جای خالی یک کار پژوهشی و علمی درباره نهضت میرزا احساس می‌شود.

رئیس بسیج اساتید گیلان با بیان اینکه تبیین ابعاد نهضت جنگل و معرفی اسطوره‌ها و قهرمانان به مردم موجب هویت بخشی به جامعه می‌شود، افزود: اتحاد ملی از طریق شناخت اسطوره‌ها امکان پذیر است.

وی میرزا کوچک جنگلی را عنصر هویت بخش و حریت بخش ملت ایران دانست و تصریح کرد: نسل جدید از طریق آگاهی یافتن از گذشته و افتخاراتی همچون میرزا به خودشناسی می‌رسد.

میرزایی با بیان اینکه الگوها و قهرمانان ما در گذشته افرادی مانند میرزا کوچک و در حال حاضر سردار سلیمانی است، ادامه داد: کم کاری‌ها در معرفی شخصیت‌های بزرگ تاریخی موجب غفلت شده است.

رئیس بسیج اساتید گیلان با بیان اینکه اثربخشی میرزا کوچک و معرفی شخصیت وی در آن دوره تاریخی مغفول مانده است، بیان کرد: یکی از برنامه‌های سازمان بسیج اساتید گیلان ساخت یک مستند علمی درباره نهضت جنگل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز