خبرگزاری کار ایران

صدور ۷۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی گیلان تا پایان آبان امسال

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۵۳۵

مدیر کل استاندارد گیلان اعلام کرد:از ابتدای امسال تا پایان آبان ، ۷۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی استان صادر و اعتبار ۲۴۳ پروانه نیز با دارا بودن شرایط قانونی تمدید شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، مهناز جعفریان، مدیر کل استاندارد گیلان اعلام کرد:از ابتدای امسال تا پایان آبان ۷۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی استان صادر و اعتبار ۲۴۳ پروانه نیز با دارا بودن شرایط قانونی تمدید شده است.

وی افزود : در همین مدت و در راستای نظارت بر اجرای استاندارد و اطمینان از استمرار کیفیت در محصولات تولیدی  واحدهای تحت پوشش ۱۴ پروانه تعلیق و  ۶۴ پروانه نیز ابطال شد.

همچنین تعداد ۲۲ پروانه نیز با رفع نواقص موجود و ارتقای کیفیت مطابق با استانداردهای مربوط رفع تعلیق شده و مجددا اعتباردهی شدند.

جعفریان به همشهریان و مصرف کنندگان عزیز توصیه کرد ضمن حساسیت و توجه به دارا بودن نشان استاندارد محصولات، می توانند با ارسال کد ده رقمی شماره پروانه استاندارد درج شده بر روی کالاها و فرآورده ها به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از زمان اعتبار پروانه و مشخصات دیگر کالا اطلاع حاصل کنند.

 همچنین در صورت شکایت از کیفیت کالاهای تولیدی دارای نشان استاندارد با شماره تلفن ۱۵۱۷ تماس گرفته و شکایت خود را ثبت نموده، بدیهی است شکایت واصله بررسی و نتیجه به نحو مقتضی به شاکی اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز