خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی سایت تخصصی «کوچک جنگلی» در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۴۷۷

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به راه‌اندازی سایت تخصصی «کوچک جنگلی» در این استان، گفت: این سایت دوشنبه این هفته رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت،سجاد ستوده در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های فعالان فضای مجازی استان در یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی، اظهار کرد: هم‌زمان با ایام گرامیداشت یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک خان اسطوره  و نماد استقلال‌خواهی  ایران بویژه مردم استان گیلان  ، فعالان فضای مجازی استان اقدام به طراحی، تدوین و تولید محصولات متنوع چندرسانه‌ای در قالب‌های مختلف کرده‌اند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به انفعال متولیان و مسئولان برگزاری کنگره میرزا کوچک و سازمان‌های متولی امر، بیان کرد: متأسفانه کنگره‌ای که از سال ۹۷ برخی از مسئولان استان وعده برگزاری آن را داده بودند، به سال‌های بعد موکول شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از فعالان فرهنگی و اجتماعی و فعالان فضای مجازی استان گیلان در اقدامی خودجوش برنامه‌های مختلفی جهت معرفی میرزا کوچک و نهضت جنگل طراحی کردند، افزود: بیش از ۳۰ عنوان محصول متنوع در قالب‌های مختلف پیرامون نهضت جنگل تولید شده است.

ستوده با اشاره به رونمایی از محصولات متنوع تولید شده درباره میرزا کوچک جنگلی، تصریح کرد: قرار است در روز دوشنبه ۱۸ آذرماه در یک ویژه برنامه که به شکل و در قالب نویی برگزار خواهد شد از این محصولات متنوع رونمایی شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به راه‌اندازی سایت تخصصی «کوچک جنگلی»، عنوان کرد: این سایت دوشنبه این هفته رونمایی می‌شود.

وی افزود: سایت میرزا کوچک جنگلی در یک قالب زیبا، مدرن و با استفاده از نرم‌افزارهای روز دنیا طراحی شده و قرار است مجموعه تولیدات، یادداشت‌ها درباره نهضت جنگل و میرزا کوچک جنگل در آن منتشر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز