خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه فومن:

مسئولان باید خادم مردم باشند / برای مسئولیت گرفتن باید پاسخگو باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۷۶۳

فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: مسئولین باید خادم مردم باشند و برای مسئولیت گرفتن باید پاسخگو باشند.

به گزارش ایلنا از فومن،️ سرهنگ پاسدار محسن جعفری در سخنرانی بین الصلواتین نماز جمعه فومن به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: از ظرفیت عظیم بسیج همه کشور باید متنعم شوند.

وی گفت: بسیج متعلق به همه مردم است، امروز شاهد هستیم فرهنگ بسیجی به تمام دنیا صادر می شود.

فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود :  دشمن امروز با جنگ ترکیبی تحریم و تحریف با تمام امکانات روز به روز مفتضح تر می شود از طبس تا سرقت دریایی آمریکایی چند وقت پیش با شکست های پی در پی رو به زوال است و این از اثرات تفکر بسیج است.

محسن جعفری مهمترین ویژگی بسیج  را خدمت بی منت عنوان کرد و افزود : این ویژگی بسیج ، از سینه امام (ره)  نسل به نسل در حال انتقال است.

وی بیان داشت: مسئولین باید خادم مردم باشند و برای مسئولیت گرفتن باید پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: اتکا به تفکر و فرهنگ بسیج راه برون رفت از همه مشکلات است.

سرهنگ جعفری گفت: در محرومیت زدایی و مسکن محرومین، سیل و زلزله،  خدمات شروع کرنا و ... بسیج بود که در کنار مردم هست بدون مزد و با تقوا در کنار مردم قرار می گیرند و در قالب تهیه بسته های معیشتی در این شرایط سخت توانستند تا حدی آرامش در بین مردم برگردانند.

حجه الاسلام محمد امین نقدی امام جمعه شهرستان فومن در خطبه دوم نماز جمعه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت:هر کسی دلش برای انقلاب و امام و رهبری می سوزد ، عاشق آنهاست ، بسیجی است.

وی با بیان جمله هایی از امام و رهبری در وصف بسیج گفت : بسیجی متخلق به اخلاق زیباست ، غیور و پاسدار حق از باطل در انقلاب اسلامی است.

حجه الاسلام نقدی تاکید کرد:بسیجیان باید حمایت بشوند چون اینها هستند وقت و جان و جوانیشان را برای انقلاب می گذارند.

امام جمعه فومن سپس با انتقاد از مطالبه ۵ ساله مقام معظم رهبری در خصوص حقوق های نجومی گفت: ما از دولت انقلابی می خواهیم حرکت این قطار قبیح و ظالمانه را متوقف بکند. 

وی تاکید کرد این دهن کجی به انقلاب و شهداست و باید متوقف بشود.

وی در خصوص مطالبه عده ای بسیج ای مطالبه گر در خصوص واگذاری زمین های نجومی در فومن تاکید کرد : عده ای محروم بدنبال قطعه ای زمین هستند تا سپاه و کمیته امداد برای آنها خانه ای بسازد ، پیدا نیست! اما کسانی هستند زمین های نجومی  در اختیار آنان قرار می گیرد و این باید مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز