خبرگزاری کار ایران

با مشارکت رشتوندان انجام شد؛

رشد ۱۲۵ درصدی درآمد سال گذشته شهرداری منطقه 2 رشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۴۵۰

مدیر منطقه دو شهرداری رشت گفت: ۸۰ درصد از بودجه شش ماهه اول سال جاری تاکنون محقق شده است و در تلاش هستیم تا پایان سال، بودجه ۱۱۰ میلیارد تومانی منطقه را محقق گردانیم.

به گزارش ایلنا از رشت،مدیر منطقه دو شهرداری رشت اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ با تلاش همکاران و مشارکت شهروندان ۱۲۵ درصد وصولی درآمد شهرداری منطقه دو محقق شد و توانستیم ۲۵ درصد افزایش را در بخش درآمد شاهد باشیم. این در حالی است که تعداد ساخت و ساز و صدور پروانه که به عنوان درآمد شهرداری‌ها محسوب می شود، در این منطقه کم است.

یوسف یزدانی در ادامه به تحقق بودجه شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: تاکنون ۸۰ درصد بودجه شش ماهه اول سال جاری محقق شده است و در تلاش هستیم تا پایان سال، بودجه ۱۱۰ میلیارد تومانی منطقه را محقق کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، پروژه کف پوش بازار را یکی از پروژه‌های عمرانی در هسته مرکزی رشت عنوان کرد و گفت: در اواخر سال گذشته شاهد آب گرفتگی در محدوده بازار بودیم، لذا برای رفع این مشکل لوله‌ گذاری‌ هدایت آب‌های سطحی را در دستور کار قرار دادیم.

یزدانی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در شهر رشت، امنیت بازار و پیشگیری از وقوع حوادث در زمان حریق بود که خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شد، اکنون در حال احداث خط لوله آب اطفای حریق در این محدوده می باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز