خبرگزاری کار ایران

نوسازی ناوگان تاکسیرانی در اولویت کار شهرداری رشت قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۷۸۱

شهردار رشت بر ساماندهی و نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهرداری رشت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،شهردار رشت در نشست با مدیر عامل و اعضای شرکت تعاونی تاکسیرانی رشت گفت : یکی از مهمترین مشکلات جامعه ما، مشکلات ساختاری است. برای ساماندهی وضعیت و مسائل شهری باید ساختار سازی صورت گیرد.

سید محمد احمدی، نوسازی ناوگان تاکسیرانی را از مهم‌ترین نیازهای مدیریت شهری دانست و افزود: در صدد تشکیل کارگروهی در زمینه مشکلات و مسائل تاکسیرانان هستیم تا در این کارگروه پس از بررسی، مشکلات حل و فصل و رفع گردد.

شهردار رشت افزود: مهمترین دستور کار این کارگروه نوسازی و به روز نمودن ناوگان تاکسیرانی است که در این زمینه به دنبال راهکارهایی هستیم تا از طریق همکاری بانکها و موسسات مربوطه در بحث نوسازی با دریافت وام اقدامات موثر و قابل توجهی داشته باشیم.

وی افزود: یکی از دغدغه های تاکسیرانان عدم امنیت شغلی است که از مهمترین معضلات ساختاری ما بوده که میبایست مسئولان ارشد کشور در این زمینه همکاری و اقدامات لازم را فراهم سازند.

شهردار رشت با بیان اینکه باید برنامه و راهکارهای ویژه ای برای ایجاد امنیت شغلی و ساماندهی تاکسیرانی و سایر زیر مجموعه های شهرداری داشته باشیم، تصریح کرد: لازم است تا مدیریت و نظارت بر بخشهای مختلف مدیریت شهری به همان بخش واگذار شود و تاکسیرانی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت معضل ترافیک شهر رشت اظهار داشت: یکی از مشکلات ما در زمینه رفع گره های ترافیکی شهر، بافت قدیمی شهر ما است.

وی در پایان بیان کرد: یکی از برنامه های ما برای روان سازی ترافیک شهر، احداث رینگ دور شهر است که در این زمینه تلاش داریم تا مشکل تملک زمینهای زراعی جهت این پروژه بزرگ را رفع نماییم.

در این نشست، مدیر عامل و اعضای شرکت تعاونی تاکسیرانی شهر رشت به مشکل تاکسی های اسقاطی، مشکلات بیمه ای، نداشتن امنیت شغلی و ... اشاره داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز