خبرگزاری کار ایران

بازدید سرزده شهردار رشت از سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۴۳۰

شهردار رشت از سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری و قطعه بهشت (ویژه متوفیان کرونا) بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت به صورت سرزده از سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری و همچنین قطعه بهشت (ویژه متوفیان کرونا) بازدید کرد.

شهردار رشت ضمن تقدیر از تلاش سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری در بحران شیوع کرونا اظهار داشت: در کنار تلاش کادر درمان، کارکنان سازمان‌ مدیریت آرامستان‌های شهرداری رشت از ابتدای شیوع ویروس کرونا مجدانه و به صورت تمام وقت حتی در روزهای تعطیل در خط مقدم ارائه خدمات به خانواده متوفیان کرونایی قرار دارند و تلاش ها و زحمات کارکنان سازمان مدیریت آرامستان‌ها در خدمت‌ رسانی به مردم قابل تقدیر است.

سید محمد احمدی با حضور در قطعه بهشت (ویژه متوفیان کرونا) از فعالیت‌ها و اقدامات در حال اجرای سازمان مدیریت آرامستان‌ها در این قطعه بازدید کرد و روند خدمت رسانی به مراجعین را مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه از ساختمان اداری، مرکز خدمات متوفیان، غسالخانه و سایر بخش‌های سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری بازدید کرد و ضمن گفت و گو با مدیران و کارکنان این واحدها و قدردانی از زحمات آنان، در جریان آمار و گزارش اقدامات و خدمات این سازمان قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز