خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری همزمان ۹ پروژه بهداشتی و درمانی گیلان با دستور استاندار

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۳۹۹

در پنجمین روز از هفته دولت، ۹ پروژه بهداشتی و درمانی گیلان با دستور استاندار به صورت همزمان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، در پنجمین روز از هفته دولت ۹ پروژه بهداشتی و درمانی گیلان با هزینه افزون بر ۴۵ میلیارد تومان به صورت همزمان در ارتباط تصویری با شبکه‌های بهداشت و مراکز بیمارستانی مرکز استان و دیگر شهرستان ها، در سالن غدیر استانداری با دستور ارسلان زارع استاندار، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

زارع در این مراسم با قدردانی از تلاش های ارزنده کادر درمانی، به اقدامات مثبت صورت گرفته برای تقویت زیرساخت‌های مراکز بهداشتی و درمانی گیلان اشاره کرد و گفت: اکسیژن یکی از مهمترین ابزارهای کادر درمان برای کمک رسانی به بیماران و بهبودی مبتلایان به کروناست.

وی افزود: بسیاری از پروژه‌های افتتاح شده زیرساختی علاوه بر پیش‌بینی شرایط بحرانی و حوادث، برای سالیان متمادی کمک‌کننده خواهند بود.

پروژه‌های افتتاح شده شامل بخش آی سی یو جنرال مرکز آموزشی و درمانی پورسینای رشت، بخش اطفال و کلینیک تخصصی بیمارستان ماسال، خانه بهداشت گشت رودخان فومن، راه اندازی مرکز  DPIC و نیز فاز توسعه داروخانه آموزشی دانشکده داروسازی در کلینیک بعثت رشت و ارائه خدمات شبانه روزی و تامین داروهای مرکز شیمی درمانی سرپایی استان، بهره‌برداری از سیستم اکسیژن رسانی سالن اورژانس بحران مجتمع دانشگاهی سایت لاکان رشت و نیز اکسیژن ساز دوم در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) صومعه سرا، بیمارستان شهید حسین پور لنگرود و مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز