خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری از بیمارستان پورسینا

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۷۹۹

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت از بیمارستان پورسینا بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،سیدحسین رضویان رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت از بیمارستان پورسینا بازدید و ضمن گفتگو با  امیرعلوی رئیس بیمارستان شرایط بیماران، وضعیت بیمارستان همچنین مسائل پیش رو را مورد بررسی قرار داد.

عضو شورای شهر رشت در حاشیه این بازدید گفت: امروز به پاس بزرگداشت پزشک شهیر ایرانی بو علی سینا، به گرامیداشت پزشکان اختصاص یافته که جای دارد این مناسبت را تبریک و تهنیت گفته و از ایشان به پاس قرن ها خدمت به جامعه بشری تقدیر و تشکر کرد.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر با اشاره به احداث تاسیسات تصفیه فاضلاب بیمارستانی افزود: اقدامات ارزشمندی در بیمارستان پورسینا صورت گرفته که جا دارد از مدیریت و پرسنل کوشا و پرتلاش آن تشکر نمایم.

رضویان در ادامه گفت: متاسفانه فراگیری بیماری کرونا موجب تالم خاطر و خسارات جبران ناپذیر به همشهریان عزیز شده و در این رابطه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر جهت همراهی و هم افزایی با دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای بالابردن سطح کیفی و کمی خدمات از آمادگی کامل برخوردار است.

وی در پایان گفت: غم انگیز است که در کمتر از دو سال بسیاری از عزیزانمان را از دست دادیم و آرزومندم همه گیری بیماری کرونا به پایان رسیده و در صحت و سلامت، رشتی پویا و پرنشاط را نظاره گر باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز