خبرگزاری کار ایران

برگزاری سوگواره هنری رسانه ای «سفیر» در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۷۱۴

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت گفت: سوگواره هنری رسانه ای «سفیر» با محوریت روضه های خانگی، هیئت ها و کرونا در رشت برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت،یاسر محجوب با اشاره به اینکه هنر زبان مشترک در میان همه انسان‌ها است، اظهار کرد: ارتقای سطح بینش و آگاهی جوامع جهانی نسبت به فلسفه قیام عاشورا با استفاده از ابزار قدرتمند هنر و با تکیه بر فرهنگ غنی این مرز و بوم، از وظایف متولیان فرهنگی است.

وی با بیان اینکه هر ساله در تلاش می‌شود تا فلسفه قیام عاشورا در قالب سوگواره‌های هنری اشاعه و ترویج شود، افزود: در این سوگواره‌ها به دنبال اشاعه جایگاه و شخصیت والای حضرت سیدالشهدا و شهدای دشت کربلا هستیم.

محجوب در ادامه اشاره به اینکه در همین راستا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با مشارکت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی سوگواره هنری رسانه‌ای «سفیر» را برگزار می‌کند، ادامه داد: این سوگواره با محوریت روضه‌های خانگی، هیأت و کرونا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه مندان به شرکت در این سوگواره می‌توانند آثار خود را در قالب عکس، مستند، نماهنگ، طراحی پوستر، فیلم کوتاه، پادکست به آدرس seraj۸.ir و شماره ۰۹۹۱۷۱۱۵۲۰۲ به پیام رسان های داخلی ارسال کنند.

محجوب ضمن دعوت از کلیه عاشقان اهل بیت (ع) جهت شرکت در این رویداد هنری، افزود: هنرمندان می‌توانند تا پایان محرم امسال آثار هنری خود را به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز