خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان اعلام کرد؛

۲۲۰ میلیارد ریال ؛ برآورد اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» در گیلان/ توزیع غذا ‌به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منازل نیازمندان انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۱۹۴

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان گفت: همزمان با ایام محرم و صفر، طرح اطعام و احسان حسینی در ۷۲ آشپزخانه استان گیلان اجرا می شود.

به گزارش ایلنا از رشت،عباس اهرابی با بیان اینکه اطعام نیازمندان در ماه‌های محرم و صفر در قالب اطعام حسینی انجام می‌شود، گفت: این اطعام با همکاری مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی انجام خواهد شد.

وی، به تعداد آشپزخانه‌های که در ماه محرم و صفر در آنها غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود، اشاره کرد و افزود: به نیت تعداد یاران امام حسین (ع) در کربلا و با رعایت نکات بهداشتی، غذای گرم در ۷۲ آشپزخانه طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان  سال گذشته ۵۰۱ هزار غذای گرم به ارزش ریالی بیش از ۹۴ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شد این در حالی است که سال گذشته مشارکت خیّرین در قالب طرح اطعام و احسان حسینی حدود ۱۴۶ میلیارد ریال بود.

وی، با اشاره به اینکه غذاهای آماده شده، توسط همکاران این اداره در منازل نیازمندان توزیع خواهد شد، خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچ گونه توزیع غذا در مقابل آشپزخانه‌ها و دفاتر کمیته امداد نخواهیم داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، در ادامه به اجرای طرح احسان حسینی اشاره کرد و افزود: این طرح با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان اجرا می‌شود که در سال گذشته بیش از ۷۲ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۵۱ میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شد.

اهرابی، با بیان اینکه هزینه لازم برای اجرای طرح اطعام و احسان حسینی برای سال جاری ۲۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: برای اجرای این طرح از ظرفیت‌های مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی بهره می‌گیریم و همچنین امیدواریم مردم نوع دوست گیلانی بار دیگر در این امر خیر نیز مانند طرح‌های گذشته ما را یاری کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز