خبرگزاری کار ایران

تشریح برنامه های فرهنگی شهرداری رشت در ایام دهه ولایت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۵۷۶

برنامه های فرهنگی شهرداری رشت در ایام دهه ولایت(عید قربان تا عید غدیر) تشریح شد.

به گزارش ایلنا از رشت، یاسر محجوب رییس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با تشریح برنامه های دهه ولایت(عید قربان تا عید غدیر) اظهار داشت: سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با مشارکت هیئت های مذهبی و سایر نهادهای فرهنگی برنامه های فرهنگی متنوعی در دست اجرا دارد.

وی به برپایی کاروان شادی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: جنگ شادی سیار ویژه کودکان در رشت از جمله این برنامه ها است.

محجوب برپایی کاروان دوچرخه سواری، اکران مستند "روایی به همین سادگی"، برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان شهرداری رشت، مسابقه مجازی مادران قصه گو، پویش جشن خانگی غدیر، تجلیل از کارکنان سادات شهرداری رشت، تجلیل از شهدای سادات و برپایی ایستگاه سلامت را از جمله برنامه های فرهنگی و هنری این سازمان در دهه ولایت عنوان کرد.

رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی اضافه کرد: پویش" فقط به عشق مولایم علی(ع)"، رادیو ولایت، ویژه برنامه چهارپایه خوانی نیز از دیگر برنامه های این ایام است.

وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی این سازمان به صورت مشارکتی با هیئت های مذهبی تدارک دیده شده است ؛ اهدای بسته معیشتی به نیازمندان، جشن عید غدیر در مساجد رشت و نمایش بازخوانی عید غدیر را از دیگر برنامه های این ایام خواند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز