خبرگزاری کار ایران

آمادگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای آموزش حضوری دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۳۶۴

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست هماهنگی بازگشایی دانشگاه گفت: با توجه به تصمیم وزارت علوم مبنی بر حضوری شدن آموزش در دانشگاه‌ها در استان‌های کم خطر، باید با برنامه ریزی درست، تمهیدات لازم برای حفظ سلامت دانشجویان فراهم شود.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست هماهنگی بازگشایی دانشگاه که حضور فردین مهرابیان، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و مدیران این معاونت برگزار شد.

فردین مهرابیان، با اشاره به اینکه با وجود کرونا آموزش دانشجویان به صورت غیر حضوری در فضای مجازی تاکنون برگزار شده است، گفت: با توجه به تصمیم وزارت علوم مبنی برحضوری شدن آموزش در دانشگاه‌ها در استان‌های کم خطر ما نیز با توجه به زرد بودن وضعیت کنونی استان باید با برنامه ریزی درست، تمهیدات لازم را برای حفظ سلامت دانشجویان داشته باشیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با اشاره به احتمال از سرگیری آموزش‌های حضوری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان از ابتدای مهرماه سالجاری با تاکید بر اینکه حفظ سلامت دانشجویان وظیفه همه ما است گفت: ما بر اساس امکانات موجود باید به شیوه‌ای عمل کنیم که تمامی دانشجویان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به راحتی به ادامه تحصیل بپردازند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت برنامه ریزی به منظور حفظ سلامت دانشجویان و در راستای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پیش از شروع سال تحصیلی جدید باید در خوابگاه‌های دانشجویی از هرگونه تجمع جلوگیری نماییم و در راستای رعایت فاصله فیزیکی در خوابگاه تعداد دانشجویان در هر اتاق محدود می‌شود و همچنین سرویس‌های ایاب و ذهاب نیز با ۵۰ درصد ظرفیت سرویس دهی نماید.

مهرابیان با اشاره به نقش مهم دانشگاه افزود: دانشگاه دارای بستر اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و به خصوص کارآفرینی است و در این راستا لازم است تا یکایک اعضای جامعه دانشگاهی با ایجاد فضایی همراه با نشاط، در مسیر پویایی علمی و فرهنگی در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در محیط دانشگاه تلاش کنند بر این اساس هرچند که بیش از به دلیل شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا ناگزیر به تغییر رویه در شیوه‌های آموزشی بوده‌ایم اما اکنون خوشحال هستیم که با فراهم شدن شرایط مناسب باز هم شاهد حضور دانشجویان در دانشکده‌ها خواهیم بود.

وی از تمامی مدیران خود خواست تا تلاش کنند، تا بستر تعلیم و تعلم را برای فرزندان این مرز و بوم به بهترین شکل آماده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز