خبرگزاری کار ایران

ارائه بیش از 2 میلیون و 380 هزار خدمت مرتبط با گاز در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۷۸۸

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این شرکت با هدف پیشگیری از گسترش بیماری کرونا و صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و ذینفعان، با ایجاد و گسترش درگاه های مختلف، توانسته است در بهار امسال 2 میلیون و 380 هزار خدمت به متقاضیان ارائه کند.

به گزارش ایلنا از رشت،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به ارائه 2 میلیون و 380 هزار خدمت مرتبط با گاز به متقاضیان در سه ماه ابتدایی سال 1400 گفت: این خدمات از درگاه های غیرحضوری شامل سایت، نرم افزار موبایلی، تلفن گویای 3414 و همچنین دفاتر پیشخوان ارائه شده است.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایش قبض و بدهی، بیشترین خدمت ارائه شده به متقاضیان است و پس از آن پرداخت قبوض و دریافت شماره اشتراک در رده های بعدی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص خدمات غیرحضوری این شرکت گفت: شیوع ویروس کرونا در استان و لزوم استفاده از خدمات غیرحضوری سبب شد تا این شرکت با گسترش درگاه های الکترونیک همانند سایت و نرم افزار موبایلی، نیازهای مشترکین و متقاضیان گرامی را به نحوه شایسته ای برطرف کند.

حسین اکبر افزود: در بهار امسال بیش از 772 هزار خدمت از طریق سایت، 743 هزار خدمت از طریق نرم افزار موبایلی و حدود 52 هزار خدمت از طریق تلفن گویای 3414 به مردم شریف استان ارائه شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

وی در خاتمه بار دیگر از همه مردم و مشترکین درخواست کرد تا برای پیشگیری از انتقال و گسترش ویروس کرونا و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه، از مراجعه به ادارات گاز خودداری کرده و کلیه خدمات مورد نیاز خود را از طریق درگاه های غیرحضوری دریافت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز