خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان خبر داد:

پنجشنبه و جمعه بدون فوتی کرونا در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۰۴۲

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان با اشاره به اینکه پنجشنبه و جمعه گذشته برای استان فوتی ناشی از کرونا ثبت نشده است، گفت: رعایت پروتکل ها همچنان ضروری است.

به گزارش ایلنا از رشت،محمود قاسم نژاد با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته گیلان روز بدون فوتی ناشی از کرونا تجربه کرده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد کمترین میزان بستری کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان گیلان هستیم، افزود: در چنین شرایطی باید از ساده انگاری و عادی انگاری نسبت به کرونا جدا خودداری شود.

قاسم نژاد با تأکید بر اینکه عدم توجه به این موضوع می‌تواند آثار زیانباری به دنبال داشته باشد و گیلان را به روزهای سخت کرونایی بازگرداند، گفت: امروز که در بهترین شرایط به سر می بریم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی رعایت کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه تعداد زیادی واکسن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار گرفته است، اضافه کرد: تزریق واکسن با توجه به اولویت بندی‌های وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان ادامه داد: بر اساس مصوبات آخرین جلسه کرونا استان گیلان صدا و سیما و ارشاد گیلان و شهرداری‌ها باید نسبت به آگاهی بخشی در زمینه کرونا همچنان تولید محتوا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز