خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات گیلان:

شعب اخذ رأی استان ضد عفونی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۹۶۳

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان از ضدعفونی شدن شعب اخذ رأی در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمود قاسم نژاد با اشاره به آمادگی برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان، اظهار کرد: زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم شده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی نامزدها امشب پایان می‌یابد، افزود: ساعت ۱۲ امشب پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی نامزدها است و همه نامزدهای باید این موضوع را رعایت کنند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان در ادامه با اشاره به آغاز اخذ رأی از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد ماه، گفت: امسال به واسطه ویروس کرونا پایان ساعت اخذ رأی از سوی ستاد ملی کرونا ساعت ۲ بامداد شنبه تعیین شده است.

وی از شهروندان درخواست کرد تا در ساعات اولیه اخذ رأی به شعب مراجعه و رأی خود را به صندوق بیاندازند، اضافه کرد: صندوق‌ها به گونه‌ای چیده شده تا فاصله ناظران و صندوق‌ها و همچنین فاصله در صفوف شعب اخذ با فاصله‌های استاندارد تعیین شده همخوانی داشته باشد.

قاسم نژاد با اشاره به ضد عفونی شعب اخذ رأی، ادامه داد: ماسک و مواد ضد عفونی نیز برای استفاده مراجعه کنندگان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در استان گیلان تنها انتخابات شورای شهر در شهر رشت به صورت تمام الکترونیکی انجام خواهد شد، گفت: پس از احراز هویت، رأی دهنده کد نامزد را وارد و پس از رؤیت عکس و اسامی نامزدهای مورد نظر خود رأی می‌دهند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان اضافه کرد: داشتن شناسنامه و کارت ملی از الزامات رأی دادن در شعب اخذ رأی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز