خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان؛

مجمع نمایندگان گیلان در کنار دانشگاه علوم پزشکی گیلان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۵۹۳

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از کادر بهداشت و درمان اظهار کرد: مجمع نمایندگان گیلان در کنار دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

به گزارش ایلنا از رشت،حجت الاسلام محمد صفری ملک میان، رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در نشستی با ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از کادر بهداشت و درمان و همچنین از تلاش های این مجموعه بزرگ در جهت تجهیز و تقویت نظام سلامت، اظهار کرد: مجمع نمایندگان گیلان در کنار دانشگاه علوم پزشکی گیلان است و برای پیگیری مطالبات دانشگاه جلساتی را با وزیر بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه برگزار خواهد کرد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد زیرساخت های بهداشت و درمان در استان گیلان، افزود: لازم است شاخص های توسعه شهرستانی، استانی و ملی توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان تهیه و جهت پیگیری مطالبات در اختیار نمایندگان گذاشته شود.

وی بر توزیع عادلانه و تمرکز زدای تجهیزات بخش بهداشت و درمان در گیلان تاکید کرد و گفت: خوشبختانه سیر ارائه خدمات و تجهیزات در گیلان از مرکز به سمت شهرستان ها در حال جاری شدن بوده، اما لازم است این تمرکز زدایی ها از مرکز به سمت شهرستان ها تسریع و به صورت منطقه ای ارائه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز