خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان های گیلان مدعی شد؛

آمار زندانیان کانون اصلاح و تربیت گیلان به صفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۸۵۵

مدیرکل زندان های گیلان گفت: با انجام برنامه های فرهنگی آمار زندانیان در حال تحمل کیفر در کانون اصلاح و تربیت استان گیلان به صفر رسید.

به گزارش ایلنا از رشت،رضا محمدی اصل در بازدید دوره‌ای از زندان‌های ضیابر، نسوان و کانون اصلاح و تربیت، گفت: محوریت اشتغال باید در اهداف اجرایی، توسعه توانمندسازی و خودکفایی زندانیان و خانواده‌های آنان تحقق یابد.

محمدی اصل با تاکید بر نقش ویژه اشتغال و حرفه آموزی فراهم کردن بستر خودکفایی زندانی و خانواده وی برای رسیدن به سلامت روح و جسم، حضور خیران جهادی را مؤثر دانست و گفت: با مشارکت مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های گیلان توانستیم با چند کارآفرین کارخانه داران شهر صنعتی استان رایزنی کرده و برای ۱۰۰ زندانی آزاد اشتغال شود.

مدیر کل زندان‌های گیلان با بیان اینکه به دنبال دعوت از کارآفرینان بیشتر برای مشارکت در این کار هستیم، ادامه داد: آموزش و ایجاد مهارت‌های لازم برای کار آفرینی برای مددجویان، پرداخت تسهیلات در اولویت سازمان زندان‌ها قرار دارد.

وی با تأکید بر لزوم همکاری و مشارکت سایر نهادها در این زمینه، اضافه کرد: به دنبال برنامه‌های کار آفرینی برای مددجویان و خانواده‌های آنان هستیم و حمایت و پشتیبانی مؤثر بسترهای لازم را فراهم می‌کند.

محمدی اصل همچنین با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده از سوی مقامات قضایی استان و خیران جهادی آمار مددجویان کانون اصلاح و تربیت گیلان را به صفر رسید، افزود: با برنامه‌های فرهنگی و اصلاحی، حضور روحانیون، گروه‌های جهادی در زندان‌ها تقویت شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز