خبرگزاری کار ایران

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان خبر داد:

آموزش عوامل اجرایی و نظارتی فرآیند رأی گیری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۰۴۰

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت : آموزش ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی فرآیند رای گیری گیلان از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت،مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با تاکید بر ضرورت آموزش اعضای شعب اخذ رای گفت : برگزاری انتخابات سالم مستلزم آموزش و به روزرسانی اطلاعات عوامل اجرایی و نظارتی است.

مجید هاشم پور افزود : گیلان برای برگزاری ۳ انتخابات ۱۴۰۰ در حوزه سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا و اولین میان دوره مجلس شورای اسلامی در آستانه اشرفیه ۳ هزار و ۹۳ شعبه اخذ رای دارد که از این تعداد ۲ هزارو ۷۱۵ شعبه ثابت و ۳۷۸ شعبه سیار است.

وی تصریح کرد : دست اندرکاران برگزاری انتخابات علاوه بر اخلاق مداری و امانت داری باید نسبت به آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های انتخابات آشنایی کامل داشته باشند، به همین منظور برگزاری دوره‌های آموزشی عوامل اجرایی و نظارتی ۱۷ شهرستان گیلان در گروه‌های جداگانه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از هفته آینده آغاز می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات گیلان اولویت این ستاد را رعایت قانون و حفظ سلامت مردم در فرآیند برگزاری انتخابات دانست و گفت: ناظران بهداشتی در روز انتخابات با حضور در محل‌های رای گیری از نحوه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت میدانی بازدید می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز