خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خبر داد؛

توزیع بیش از ۸۹۰ بسته معیشتی به خانوارهای کم برخوردار

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۰۴۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از توزیع بیش از ۸۹۰ بسته کمک معیشتی به خانوارهای کم برخوردار با عنوان همدلی و مواسات در استان گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در استان گفت: افزون بر ۸۹۰ بسته کمک معیشتی جهت توزیع بین افراد کم برخوردار و متاثرین از کرونا در راستای همدلی و مواسات تهیه و به ۱۶ شعبه جمعیت هلال احمر استان تحویل داده شد.

غلامی با اشاره به ارزش ریالی بسته‌های کمک معیشتی افزود: ارزش ریالی این بسته‌ها جمعاُ ۳ میلیارد ریال است که از سوی خیرین و جمعیت هلال احمر استان گیلان تامین شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اقلام بسته‌های توزیعی اظهار کرد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، انواع کنسروجات، حبوبات و… است.

سیاوش غلامی در ادامه از تحویل ۱۲ دستگاه اکسیژن ساز به شعب جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: در راستای توزیع کمک‌های معیشتی، تعداد ۱۲ کپسول اکسیژن ساز به دوازده شعب جمعیت هلال احمر تحویل داده شد.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به همکاری این نهاد عام المنفعه با پست بانک جهت تجهیز خانه های هلال استان، اظهار داشت: با همکاری پست بانک، تعداد ۲۰۰ کیف کمک های اولیه به ارزش یک میلیارد ریال جهت تجهیز خانه های هلال شهرستان استان اهدا خواهد شد.

 روز جاری طی مراسمی با هماهنگی مدیرکل روستایی استانداری گیلان، و با حضور بهزاد پرستش معاون امور داوطلبان، حجت الاسلام  امیر‌چهری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و مسئولان حوزه مربوطه طرح گسترده تجهیز خانه های هلال در سطح شهر و‌‌ روستاهای استان در محل معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گیلان برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز