خبرگزاری کار ایران

تاکید شهردار رشت بر حمایت از ورزشکاران گیلانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۳۴۳

شهردار رشت در دیدار با استاد بزرگ شطرنج ایران به موضوعاتی همچون توسعه ورزش برای داشتن جامعه‌ای با نشاط و حمایت از ورزشکاران تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،سید محمد احمدی شهردار رشت با آرین غلامی، امیر رضاپور رمضانعلی استاد بزرگ شطرنج ایران و جمعی از قهرمانان شطرنج و اعضای هیئت شطرنج گیلان دیدار و حول موضوعاتی همچون توسعه ورزش برای داشتن جامعه‌ای با نشاط و حمایت از ورزشکاران گفت‌وگو کرد.

شهردار رشت ورزش را یک پدیده اجتماعی دانست و با بیان اینکه با  اعتلای ورزش می‌توان روابط افراد جامعه و ‌‌‌سلامت جسم و روح را استحکام بخشید اظهار داشت: برای دارا بودن جامعه‌ای با نشاط و سالم باید ورزش را ترویج داد.

وی حیطه وظایف شهرداری را بسیار وسیع خواند و با اشاره به اینکه شهرداری تنها موظف به ارائه خدمات سخت‌افزاری به مردم نیست بیان داشت: شهرداری یکی از معدود دستگاه‌هایی است که خدمات متنوعی به مردم ارائه می‌دهد و به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی می‌کند.

احمدی با تاکید بر اینکه ورزش و تربیت‌بدنی مانند هر پدیده اجتماعی دیگر دارای پیچیدگی، گستردگی و همبستگی خاصی است یادآور شد: ورزش با ارزش‌های اجتماعی و اخلاقی هر جامعه‌ای کاملا در ارتباط است.

شهردار رشت فعالیت‌های سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری را هم مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهای این سازمان برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در محلات رشت به ویژه محلات کم برخوردار است.

در ادامه این جلسه کسمایی نائب رئیس هیئت شطرنج استان گیلان از حمایت‌های شهردار رشت برای برگزاری مسابقات ورزشی قدردانی کرد، همچنین امیر رضاپور رمضانعلی و آرین غلامی از استاد بزرگان شطرنج ایران به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در پایان نیز شهردار رشت با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از آرین غلامی و امیر رضاپوررمضانعلی قدردانی به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز