خبرگزاری کار ایران

مجری طرح پست‌های شرکت برق منطقه ای گیلان:

عملیات اجرایی توسعه سه فیدر 20 کیلوولت پست 63/20 کیلوولت شهر صنعتی رشت آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۳۷۸

عملیات اجرایی توسعه سه فیدر 20 کیلوولت پست 63/20 کیلوولت شهر صنعتی رشت به منظور برق‌رسانی پایدار و مطمئن شهرک صنعتی رشت آغاز شد .

به گزارش ایلنا از رشت، محمد افتخاری مجری طرح پست‌های معاونت طرح و توسعه شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با اعلام این مطلب گفت: عملیات اجرایی توسعه سه فیدر 20 کیلوولت پست 63/20 کیلوولت شهر صنعتی رشت آغاز شد.

افتخاری در خصوص هدف از اجرای این پروژه گفت: این پروژه شامل خدمات مهندسی، تامین تجهیزات، عملیات ساختمانی و تست و راه‌اندازی بوده و در راستای برآورده شدن نیاز بار واحد های صنعتی و به منظور برقرسانی پایدار و مطمئن شهرک صنعتی رشت در حال انجام بوده که در سال 1400 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه  در محل پست 63/20 کیلوولت رشت واقع در شهر صنعتی رشت و با سرمایه گذاری بالغ بر 20 میلیارد ریال و از طریق منابع داخلی شرکت برق منطقه ای گیلان به سرانجام خواهد رسید. میزان اشتغال موقت پروژه 5 نفر می باشد.

 لازم به ذکر است افزایش ظرفیت پست از 30*2 به 30*3 مگاولت آمپر در سال های آتی در دستور کار است.

گفتنی است که این طرح با استفاده صد درصدی از تجهیزات ساخت داخل انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز