خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت خبر داد:

انجام فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر با اولویت محلات کم برخودار

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۲۶۴

شهردار رشت گفت: تلاش داریم فعالیت های عمرانی در سطح شهر را با اولویت محلات کم برخودار افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا از رشت، شهردار رشت با ابراز تاسف از اینکه مشکلات عدیده ای در مسیر توسعه شهر وجود دارد و شرایط ایده آلی برای شهروندان فراهم نیست، گفت: در راستای خدمت رسانی در جهت بهسازی معابر سطح شهر ، در سال گذشته از ابتدای فروردین ماه تا پایان اسفند ماه بیش از ۲۸ هزار تن آسفالت به متراژ  بیش از ۱۷۸ هزار متر مربع در سطح معابر شهر توزیع و اجرا شد.

سید محمد احمدی با بیان اینکه این حجم از آسفالت در حالی اجرا شد که شهرداری رشت با بودجه مصوب ثابت خود به دلیل افزایش ۸ برابری قیمت قیر و همچنین افزایش بهای سایر خدمات با تنگناهای مالی مواجه بود، خاطر نشان کرد: در سال گذشته تمام تلاش خود را بکار بستیم تا با تامین این حجم از آسفالت نسبت به مناسب سازی محیط و روان سازی تردد شهروندان اقدام نماییم.

وی ادامه داد:  در تلاش هستیم با رایزنی های بیشتر و در اختیار گرفتن سهمیه قیر از محل اعتبارات بازآفرینی شهری، اجرای طرح بهسازی معابر را به عنوان یک فعالیت مستمر عمرانی و با نگاه عدالت محور پیگیری کنیم.

شهردار رشت در پایان گفت: یکی از اهداف ما اولویت قرار دادن محلات کم برخوردار، در سال ۱۴۰۰ است و در نظر داریم با افزایش کیفی ارائه خدمات، رضایتمندی شهروندان از فعالیت های عمرانی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز