خبرگزاری کار ایران

به منظور بررسی وضعیت پیشرفت پروژه؛

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان از کتابخانه مرکزی رشت بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۲۸۳

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با همراهی معاونین این مجموعه با حضور در محل احداث پروژه کتابخانه مرکزی رشت از نزدیک در جریان مراحل پیشرفت آن قرار گرفت.

به‌گزارش ایلنا از رشت، پریسا کرمی در جریان این بازدید ضمن حضور در طبقات و بخش‌های مختلف این پروژه و گفتگو و تبادل نظر با نمایندگان مشاور و مجری پروژه در خصوص لزوم پیشرفت بنا با در نظر گرفتن استانداردهای کتابخانه ای مورد تاکید نهاد کتابخانه های عمومی تبادل نظر کرد.

کرمی همچنین خاطرنشان کرد: تمام تلاش دست اندرکاران تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی رشت باید رضایت مراجعین به کتابخانه و شهروندان چشم انتظار تکمیل بزرگترین کتابخانه عمومی شمال کشور باشد.

گفتنی است کتابخانه مرکزی شهر رشت به عنوان بزرگترین کتابخانه عمومی شمال کشور با اسکلت بتنی در 6 طبقه با مساحت 8هزار و 153مترمربع و دارای بخش های مختلفی چون سالن آمفی تاتر، مخزن کتاب، سالن های مطالعه مجزا ویژه آقایان و خانم ها، سالن جلسات، بخش ویژه گویا و بریل، بخش کتب مرجع، بخش امانت، بخش ویژه و مستقل کودک، بخش ویژه سالمندان، نشریات، بخش ویژه مطالعه پژوهشگران، بخش اداری کتابخانه و مرمت و آماده سازی کتاب، بخش ویژه پایگاه های اطلاعاتی، سالن پذیرایی، گالری نمایش و نمازخانه می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز