خبرگزاری کار ایران

در محل دفتر ریاست برگزار شد؛

برگزاری اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خمام با حضور فرماندار

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۴۶۹

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش خمام با حضور فرماندار شهرستان، رئیس اداره و دیگر اعضای این شورا در دفتر ریاست اداره برگزار شد.

به گزارش ایلنا از خمام، در ابتدای این جلسه میرزانژاد رئیس اداره آموزش و پرورش خمام به بیان گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش پرداخت .

میرزانژاد رئیس اداره آموزش و پرورش خمام به برگزاری گارگاه‌های توجیهی از طریق ویدئو کنفرانس با مدیران، بازدید مداوم از مدارس، تهیه و خرید تبلت، گوشی و وسایل گرمایشی و بسته های معیشتی با مشارکت فرهنگیان و همکاران اداری و تحویل به دانش آموزان بی بضاعت ، دیدار مردمی، تجلیل از خادمیاران نماز ، برگزاری جشنواره پرسش مهر، اجرای طرح مصباح الهدی ، برگزاری مسابقات قرآن از طریق سامانه شاد، تشکیل جلسه با پژوهشگران ، برگزاری جلسات مناطق مرزی،  امتحانات دیماه 99 ، طرح لاله های روشن ، جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، نواختن زنگ انقلاب همزمان با لحظه ورود حضرت امام(ره) در روز 12 بهمن، اجرای طرح آجر به آجر و برگزاری هفته امور تربیتی اشاره کرد.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به اداره تمامی دانش آموزان نخواهد بود و نیازمند کمک و مساعدت همه دستگاه‌ها و ادارات علی الخصوص فرمانداری شهرستان است.

عبدالوحید احمدی فرماندار خمام در ادامه به اهمیت شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: تصمیمات این شورا برای آینده سازان این سرزمین است و این تصمیمات باید اجرایی شود و این وظیفه است که به مجموعه آموزش و پرورش کمک شود.

در پایان فرماندار خمام با اشاره به پیگیری تحصیل دانش آموزان و مراقبت از آنان در فضای مجازی در شرایط کرونا، مسئولیت مشاوران، مدیران، فرهنگیان و همگان را بسیار مهم تلقی کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز