خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان:

ثمرات فعالیت‌های پربار پروفسور ابوالفضل درویزه ماندگار خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۳۱۳

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان طی پیامی درگذشت پروفسور ابوالفضل درویزه، یکی از چهره‌های برجسته علمی استان و عضو هیات علمی بازنشسته گروه مهندسی مکانیک دانشگاه گیلان را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا از رشت ، در متن پیام کیوان محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در پی درگذشت پروفسور درویزه آمده است:

"با نهایت تأسف و تأثر با خبر شدیم پروفسور ابوالفضل درویزه، یکی از چهره‌های برجسته علمی استان و عضو هیئت علمی بازنشسته گروه مهندسی مکانیک دانشگاه گیلان دعوت حق را لبیک گفته و رخ در نقاب خاک کشیده است.

بی‌شک ثمرات فعالیت‌های پربار و پربرکت این استاد برجسته که پیش از این مسئولیت های مختلفی چون معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان ، نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیات امنای دانشگاه های استان وسمت های علمی و اجرایی بسیاری از کنفرانس های علمی را در کارنامه و سوابق خود داشته، ماندگار خواهد بود.

اینجانب ضمن ابراز تأسف عمیق، درگذشت این استاد برجسته را به خانواده ایشان و جامعه دانشگاهی استان، تسلیت گفته و رحمت و غفران واسعه الهی را برای آن مرحوم و اجر و شکیبایی را برای بازماندگان وی، از خداوند منان مسئلت دارم.

گفتنی است، پروفسور درویزه امروز در سن 64 سالگی بر اثر بیماری درگذشت.از این استاد برجسته بیش از 60 مقاله و چندین کتاب برجای مانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز