خبرگزاری کار ایران

برگزاری نورافشانی و جشن انقلاب در آرش مال منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۰۸۴

با حضور معاون سپاه قدس گیلان،نورافشانی و جشن انقلاب در آرش مال منطقه آزادانزلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با شب پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بانگ الله اکبر و نورافشانی بزرگ توسط شرکت انبوه سازان آرش باحضور معاون سپاه قدس گیلان و همچنین معاون فرماندهی نیروی دریایی امام خامنه ای زیباکنار  و سایر فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیریت روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی و مردم برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر سر دادن شعار الله اکبر توسط حاضرین و نورافشانی بزرگ هنرمندان گیلانی به استندآپ کمدی پرداخته و به تعدادی از شرکت کنندگان هم به قید قرعه جوایزی اهداء شد.

سرهنگ حبیبی معاون سپاه قدس گیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و با بیان اینکه امروزه به‌رغم اینکه مشکلاتی در جامعه ما وجود دارد،افتخارات بسیاری را در چهار دهه انقلاب اسلامی کسب کرده ایم،افزود: ظرفیت های زیادی را در ایران اسلامی داریم که نمونه بارز آن رتبه دوم ذخایر گاز جهان، رتبه چهارم نفت در دنیا و ۱۱ منطقه آزاد تجاری و اقتصادی بزرگ و کوچک، که نمونه بارزش منطقه آزاد انزلی است.

معاون سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ایران بیش از پنج راه ریلی بین المللی و بیست و پنج راه ریلی جاده ای دارد، خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه تنوع مواد معدنی جز شانزدهمین کشور  اول در دنیا هستیم و علاوه بر این، دستاوردهای  شگرف علمی نیز از دیگر افتخارات  انقلاب اسلامی ایران است.

آرش تقی پور مدیر عامل شرکت ساختمانی انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی در این مراسم با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تشکر از سازمان منطقه آزاد انزلی، اظهار داشت:خدا را شاکریم که در دوران پاندمی کرونا نه تنها تعدیل نیرو نداشتیم، بلکه 100 نیروی جدید به مجموعه ما اضافه شد و طی این مدت پرداخت حقوق پرسنل حتی یک روز به تعویق نیفتاد.

برگزاری نورافشانی و جشن انقلاب در آرش مال منطقه آزاد انزلی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز