خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار رشت صورت گرفت؛

بهره برداری از 3 طرح عمرانی و خدماتی در بخش مرکزی رشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۳۱۱

با حضور فرماندار رشت ۳ پروژه عمرانی و خدماتی به ارزش یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در روستاهای بخش مرکزی رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، ۳ پروژه عمرانی و خدماتی در روستاهای بخش مرکزی رشت با حضور فرماندار رشت به بهره برداری رسید.

بهره برداری از آسفالت راه روستای بیجار بنه به طول ۱/۴ کیلومتر با اعتبار ۳۸۰ میلیون تومان و افتتاح بوستان روستایی شهید مهرداد همرنگ مجهز به تجهیزات ورزشی در روستای پس ویشه با اعتبار ۱۷۰ میلیون تومان، دو پروژه عمران روستایی بود که در بخش مرکزی رشت به بهره برداری رسید.

بهره برداری از 6 پهنه آب بندان کشاورزی از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور مقام عالی دولت در روستای طرازکوه به بهره برداری رسید.

این آب بندان‌ها به مساحت ۲۵ هکتار مربع و با هزینه ۹ میلیارد تومان ساماندهی شده و با اجرای این پروژه میزان ذخیره آبی آب بندان بالغ بر ۱۳۰ درصد افزایش و آب مورد نیاز 120 هکتار اراضی کشاورزی روستاهای بخش مرکزی توسط این آب بندان‌ها تامین می‌شود‌.

گفتنی است آب بندان طرازکوه که ذخیره آب آن معادل حدود یک درصد از آب سد سفیدرود است، علاوه بر مصارف کشاورزی در زمینه های آبزی پروری و گردشگری قابل استفاده خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز