خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان:

درب اتاق‌های‌مان باید برای شنیدن مشکلات و دغدغه‌های مردم باز باشد/ مدیران در شرایط سخت باید توانایی خود را نشان دهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۲۲۲

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه مدیران در شرایط سخت باید توانایی خود را برای مدیریت نشان دهند، افزود: باید صادقانه برای حل مشکلات مردم قدم برداریم و درب اتاق های‌مان برای شنیدن مشکلات و دغدغه های مردم باز باشد.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، کیوان محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان، در بازدید از صومعه‌سرا با اشاره به ظرفیت این شهرستان به دلیل واقع شدن در جنوب تالاب انزلی، اظهار داشت: در صومعه سرا روستاهای زیادی در اطراف تالاب وجود دارد که هرکدام از آنها می‌تواند یک پایگاه برای جذب گردشگر باشد.

وی افزود: با توجه به بکر بودن منطقه اگر یک برنامه ریزی خوب در این زمینه داشته باشیم، می توانیم شاهد شکوفایی اقتصادی خوبی در این منطقه باشیم.

محمدی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات ملی، ۶ میلیارد تومان برای احیای تالاب انزلی و ۱۲ میلیارد تومان برای مبارزه با سنبل آبی پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه صومعه سرا در طول ۴ دهه گذشته معمولاً نمایندگان بسیار خوبی داشته است، افزود: کسانی که صومعه سرای پیش از انقلاب را به یاد دارند می دانند به رغم همه مسائل و مشکلاتی که در کشور بوده، این شهرستان پس از انقلاب اسلامی،سرعت توسعه بیشتری نسبت به سایر شهرستان ها داشته که بخشی از آن مرهون زحمات نمایندگان و مدیران اجرایی این شهرستان است.

محمدی با بیان اینکه شرایطی که کشور ما در آن قرار گرفته است، در دو قرن اخیر بی سابقه بوده است، گفت: هرگز ایران به این شکل مورد تخاصم و تهاجم دشمنان نبوده است.

وی با اشاره به اینکه کشورهای خارجی با ادعای حقوق بشری گوش فلک را کَر کرده‌اند اما اجازه نمی‌دهند ایران به راحتی واکسن و یا دارو تهیه کند، گفت: می گویند دارو تحریم نیست اما سیستم های بانکی را قفل می کنند تا عملاً، کشور قادر به تهیه دارو برای بیماران نباشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه مدیران در شرایط سخت باید توانایی خود را برای مدیریت نشان دهند، افزود: باید صادقانه برای حل مشکلات مردم قدم برداریم و درب اتاق هایمان برای شنیدن مشکلات و دغدغه های مردم باز باشد.

محمدی با تاکید بر لزوم ارائه برنامه‌های پیشنهادی شهرستان برای سال ۱۴۰۰ ، گفت: برنامه‌های پیش نهادی باید ادامه برنامه ها و طرح های گذشته بوده و منقطع نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز