خبرگزاری کار ایران

از سوی شهرداری رشت برپا شد؛

برگزاری آئین اختتامیه کارگاه طراحی پوستر امید افتخار

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۹۴۰۲

آئین اختتامیه کارگاه طراحی پوستر "امید افتخار" توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت،آئین اختتامیه کارگاه طراحی پوستر "امید افتخار" توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت و با حضور چند تن از اعضای شورای شهر برگزار شد.

محمد حسن عاقل‌منش در این مراسم برگزاری کارگاه طراحی پوستر توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت را اقدامی ارزشمند خواند و عنوان کرد: در کنار پشتیبانی‌های خوب شهرداری رشت انتظار داریم چنین حرکت‌هایی از سوی مدیران فرهنگی استان گیلان هم مورد حمایت قرار گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت با بیان اینکه شهر رشت هنرمندان بسیار خوبی در عرصه‌هایی مانند طراحی پوستر دارد و باید از این پتانسیل استفاده شود افزود: معرفی شخصیت‌های بزرگی مانند میرزا کوچک جنگلی و دیگر چهره‌های برجسته شهر رشت و گیلان آن هم در قالب‌های مختلف هنری بدون شک اثرگذاری ویژه‌ای در استان و حتی کل کشور خواهد داشت.

فاطمه شیرزاد نیز در این مراسم با بیان اینکه هنرمندان گرافیست شهر رشت ظرفیت‌های بسیار خوبی برای نگارگری و زیباسازی شهر دارند تصریح کرد: باید از ظرفیت این هنرمندان برای مناسبت‌های ویژه سال مانند ایام مبارک دهه فجر و یا استقبال از بهار سال ۱۴۰۰ بهینه‌تر استفاده کنیم.

این عضو شورای شهر رشت ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس و فداکاری‌های مدافعان سلامت در ایام شیوع ویروس کرونا را هم مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: ریشه‌های انقلاب اسلامی با ایستادگی مردم تقویت شده و جوانان و نسل‌های سوم و چهارم باید برای عظمت کشورشان بیشتر تلاش کنند.

رضا رسولی نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه در طول چهل سال از عمر انقلاب اسلامی اعتماد به نیروهای جوان همواره نتایج خوبی به همراه داشته است ابراز داشت: در بسیاری از رخدادهای بزرگ از زمان جنگ تحمیلی تا جهش‌های علمی و دفاع از حرم اهل بیت(ع) این جوانان هستند که همیشه پای کار بوده‌اند.

عضو شورای شهر رشت نگاه سازمان سیما، منظر شهرداری رشت برای برگزاری این کارگاه یک روزه را مورد تقدیر قرار داد و اضافه کرد: برای حفظ و انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و بسیاری از مفاهیم ارزشمند دیگر باید از زبان رسای هنر بیشتر استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز